Cavera Property Management B.V. 
 
Cavera Property Management no nonsense beheer

Nieuwe ontwikkelingen 2024

 

We zijn inmiddels alweer ruim 2 maanden op weg in 2024. Voor onze zusterorganisaties VvE Beheer Viridis Nederland BV en Jansen VvE Beheer BV betekent dat dat het “vergaderseizoen” is aangebroken. Onze VvE managers zullen de aankomende 2 tot 4 maanden veel avonden op pad zijn t.b.v. de jaarlijkse Vergaderingen van Eigenaren bij vele VvE’s.

Omdat we bij beide VvE organisaties gestaag groeien en we tijdig onze VvE managers willen opleiden, hebben we weer vacatures openstaan (zie verder op onze website), zodat we ook de groei  die we verwachten, met door ons opgeleide VvE managers op kunnen vangen en met vertrouwen tegemoet kunnen zien.

Daarnaast zijn we met onze zusterorganisatie Cavera Property Management BV, naast specialist in het opstellen van MJOP’s (MeerJaren OnderhoudsPlan) en DMJOP’s (Duurzaam MeerJaren OnderhoudsPlan) c.q. begeleiden groot/planmatig onderhoud, een verregaande samenwerkingsovereenkomst aangegaan met Tsedaka Verduurzaming (Veenendaal) . Tsedaka is specialist in verduurzamingsprojecten voor bijvoorbeeld appartementencomplexen en heeft expertise in het gehele verduurzamings-traject: van technische voorbereiding tot het verkrijgen van subsidies en financiering van een dergelijk traject.

Op deze wijze zorgen wij ervoor dat wij binnen onze organisatie onze dienstverlening uitbreiden en de VvE’s volledig kunnen ontzorgen. Weer een mooie ontwikkeling van onze organisatie.


 

Vacature VvE Manager (24-36 uur per week)

 

Ben jij de flexibele VvE/Vastgoedmanager die wij zoeken? Reageer dan en neem contact met ons op.

Wij zijn voor onze bedrijven: Cavera Property Management BV/ VvE Beheer Viridis Nederland BV/ Jansen VvE Beheer BV op zoek naar energieke, flexibele, communicatief vaardige en initiatiefrijke collega’s.

Onze klanten bevinden zich voornamelijk in het midden van Nederland (grofweg liggend tussen noordelijk de lijn Beverwijk, Almere en Zwolle en zuidelijk Nijmegen, Tiel en Dordrecht).

Werkzaamheden zullen deels vanuit huis verricht kunnen worden. Veel van onze werkzaamheden verrichten wij digitaal. Wij hebben alle gegevens t.b.v. het beheren van VvE’s in de cloud staan. Dit betekent dat wij al onze medewerkers de benodigde apparatuur etc. voor thuiswerken ter beschikking zullen gaan stellen. Daarnaast treffen onze collega’s elkaar minimaal 1 x wekelijks (maar veelal meerdere malen) op een van onze kantoren in Almere of Rheden.

De werkzaamheden bestaan onder meer uit: * financieel/administratieve werkzaamheden t.b.v. VvE administraties; * behandelen van dagelijkse email en telefoontjes van klanten; * behandelen/opdrachten uitzetten m.b.t. meldingen dagelijks onderhoud; * voorbereiden en begeleiden van groot/planmatig onderhoud; * voorbereiden/organiseren/verslaglegging van de jaarlijkse Vergadering van Eigenaren; * ondersteuning/begeleiden bestuur van VvE’s c.q. groot/planmatig onderhoud.

Uiteraard zullen wij je intern op- c.q. begeleiden met de diverse specifieke VvE werkzaamheden. Daarnaast behandelen wij iedere woensdag een onderwerp omtrent VvE beheer met alle collega’s, om zodoende het afstemmings- en kwaliteitsniveau op peil te houden.

Dus wees niet bevreesd om te reageren als je bijvoorbeeld op technisch of financieel/administratief vlak niet zo’n ster bent of daar in het geheel geen ervaring in hebt.

Wij bieden je zeer nette en complete arbeidsvoorwaarden, een salaris dat minimaal marktconform genoemd mag worden (uiteraard naar gelang ervaring e.d.), toekomst- en groeimogelijkheden en gelegenheid je ambities tot uiting te laten komen.

Je kunt via een reactie/mail op info@caverabv.nl of telefonisch 06-82131033 (Raymond Damen) je interesse tonen. Wij (Ron van Bommel en Raymond Damen) horen graag van je.


 

Aankomende feestdagen en bereikbaarheid

 

Onze organisatie zal rond de feestdagen anders bereikbaar zijn dan normaal. Als u ons belt van donderdag 21 december 2023 tot en met dinsdag 02 januari 2024 krijgt u een automatisch voicemail bericht te horen. Indien u telefonisch een melding/technische klacht in wilt spreken, kunt u dat na het genoemde bericht inspreken. Zoals gebruikelijk en bij voorkeur meldt u uw technische klacht/melding via het Twinq Portaal (met behulp van uw inlogcodes) of mailt u e.e.a. aan ons algemene email adres. Wij zullen iedere werkdag zorgen dat alle e-mails en meldingen in behandeling genomen worden c.q. op gereageerd wordt en waar nodig worden er uiteraard gewoon opdrachten uitgezet aan leveranciers. Op de achtergrond zijn wij uw administraties al aan het voorbereiden op 2024. Onze organisatie wenst u fijne feestdagen en een goed 2024 toe.


Groei organisatie

 

Vanwege de gestage groei van onze organisatie, hebben wij de afgelopen kwartalen c.q. maanden meerdere wijzigingen moeten doorvoeren. Uiteraard is de gestage groei ook hetgeen wij wensen, maar het vinden van personeel die het ons mogelijk maakt om de groei op een verantwoorde wijze te kunnen realiseren (zonder dat dit ten koste gaat van onze maatstaf qua dienstverlening aan onze klanten), is in de huidige arbeidsmarkt geen eenvoudige opgave. Toch zijn wij hierin geslaagd en hebben we inmiddels ons team aanzienlijk zien toenemen. Welhaast alle nieuw ingestroomde collega’s zijn inmiddels dusdanig intern opgeleid c.q. bijgeschoold, dat wij met een gerust hart kunnen spreken dat wij de dienstverlening welke onze klanten van ons gewend zijn, zullen blijven continueren. Uiteraard gaat er altijd wel ergens iets mis, zo ook bij onze organisatie. Maar wij zijn ervan overtuigd dat we met ons team deze missers/problemen tot een minimum kunnen beperken c.q. deze vlot kunnen herstellen.

Voorgaande groei en uitbreiding heeft ook tot gevolg dat we uit ons jasje gegroeid zijn op onze werklocatie aan de Antennestraat 14 in Almere. Gelukkig hebben we in goed overleg met onze verhuurder in Almere, dichtbij onze huidige locatie een zeer mooi en goed alternatief kunnen vinden waar we verder kunnen doorgroeien. De locatie ligt letterlijk om de hoek: Antennestraat nummer 20 in Almere. Naast alle digitale voorzieningen en voor eenieder goed te betreden ruimte met ruime werkplekken, hebben we hier de beschikking over een separate vergader-/bespreekruimte. Wij zullen eind juli/begin augustus 2023 hiernaartoe verhuizen.


Bereikbaarheid vakantieperiode

 

Beste heer/mevrouw,

Tijdens de vakantieperiode (19-07-2023 t/m 13-08-2023) zal Cavera Property Management BV telefonisch niet bereikbaar zijn.

De mailbox daarentegen zal geregeld door ons gelezen worden en indien wij noodzaak
hiervoor zien, zullen wij directe actie ondernemen c.q. met u in contact treden.

Anderszins zal na de vakantieperiode actie ondernomen worden c.q. gereageerd worden op uw vraag/verzoek.

Vertrouwend u hiermee geïnformeerd te hebben.


Wijziging openingstijden/bereikbaarheid feestdagen

 

Gewijzigde openingstijden ten tijde van de feestdagen de aankomende maanden, in verband hiermee zijn wij telefonisch op die dagen niet bereikbaar:
2e Paasdag, maandag 10 april
Koningsdag, donderdag 27 april
Bevrijdingsdag, vrijdag 5 mei
Hemelvaarstdag, donderdag 18 mei
2e Pinksterdag, maandag 29 mei
Op deze dagen zijn wij telefonisch niet bereikbaar, uiteraard zijn wij op andere digitale manieren wel bereikbaar.
Ons storingsnummer is voor spoedeisende technische calamiteiten/storingen uiteraard wel bereikbaar via het bekend zijnde nummer.

Vertrouwend u hiermee geïnformeerd te hebben.


Vacature VvE/Vastgoedmanager (afhankelijk van je wensen: 24 tot 36 uur per week)

 

Ben jij die flexibele VvE/Vastgoedmanager die wij zoeken? Reageer dan en neem contact met ons op.

Wij zijn voor onze bedrijven: Cavera Property Management BV/ VvE Beheer Viridis Nederland BV/ Jansen VvE Beheer BV op zoek naar energieke, flexibele, communicatief vaardige en initiatiefrijke collega’s.

Onze klanten bevinden zich voornamelijk in het midden van Nederland (grofweg liggend tussen noordelijk de lijn Beverwijk, Almere en Zwolle en zuidelijk Nijmegen, Tiel en Dordrecht). Werkzaamheden zullen grotendeels vanuit huis verricht kunnen worden. Veel van onze werkzaamheden verrichten wij digitaal, hebben alles in de cloud staan om de werkzaamheden te verrichten. Dit betekent dat wij je de benodigde apparatuur etc. voor thuiswerken ter beschikking zullen gaan stellen. Uiteraard treffen onze collega’s elkaar minimaal 1 ( veelal meerdere malen) x wekelijks op een van onze kantoren in Almere of Rheden.

De werkzaamheden bestaan met name uit financieel/administratieve werkzaamheden t.b.v. VvE administraties, behandelen van dagelijkse email en telefoontjes van klanten en voorbereiden/organiseren/verslaglegging van de jaarlijkse Vergadering van Eigenaren c.q. groot/planmatig onderhoud.

Uiteraard zullen wij je intern op- c.q. begeleiden met de diverse specifieke werkzaamheden. Dus wees niet bevreesd om te reageren als je bijvoorbeeld op technisch of financieel/administratief vlak niet zo’n ster bent of daar in het geheel geen ervaring in hebt.

Wij bieden je zeer nette en complete arbeidsvoorwaarden, een salaris dat minimaal marktconform genoemd mag worden (uiteraard naar gelang ervaring e.d.), toekomst- en groeimogelijkheden en gelegenheid je ambities tot uiting te laten komen.

Je kunt via een reactie/mail op info@caverabv.nl of telefonisch 06-82131033 (Raymond Damen) je interesse tonen. Wij (Ron van Bommel en Raymond Damen) horen graag van je.


Bereikbaarheid ten tijde van de aankomende Feestdagenperiode

 

Wij zullen tussen Kerst en Oud/Nieuw telefonisch niet bereikbaar zijn.

Dit betekent niet dat wij onbereikbaar zullen zijn.

U kunt uw vraag c.q. melding richten aan ons mailadres: info@caverabv.nl
Wij zullen geregeld de mailbox doornemen en waar wij nodig achten direct actie ondernemen c.q. in contact gaan treden met u. Indien naar ons inzicht geen directe actie nodig is, zullen wij de mail na de Feestdagen periode gaan behandelen.
Wij vertrouwen u hiermee geïnformeerd te hebben.
Wij willen u bij deze Fijne Feestdagen en een goed 2023 toewensen,
Team Cavera Property Management

 


Bereikbaarheid feestdagen


Vanwege de feestdagen zijn wij telefonisch niet bereikbaar tot 04 januari 2020. 
 
Indien u eigenaar van een van de VvE’s bent en een technische klachten heeft, welke niet spoedeisend van aard isn, kunt u dit als volgt melden:
  • via VvE Login (digitaal via onze website en met behulp van uw persoonlijke login gegevens);
  • via een mail aan: info@caverabv.nl
  • Voor spoedeisende technische storingen c.q. calamiteiten (niet zijnde liftstoringen, hiervoor belt u het storingsnummer dat in/op de lift vermeld staat), kunt ten alle tijde gedurende deze periode het storings-/calamiteitennummer bellen.
Ondanks de vreemde periode en beperkingen momenteel, willen wij u prettige feestdagen en een goed maar vooral gezond 2021 toewensen!

 


 

Update Corona virus

Onze werkwijze in verband met het Corona virus

In verband met het Corona virus, zullen wij zo weinig mogelijk fysiek buiten de deur werkzaam zijn c.q. ter plaatse aanwezig zijn de aankomende periode.

Wij zullen deze werkwijze aanhouden, zo lang als de overheid e.e.a. aanbeveelt c.q. oplegt en fysieke aanwezigheid  toestaat. Uiteraard zullen wij altijd de door de overheid opgelegde maatregelen en/of veiligheidsadviezen in acht nemen en opvolgen (bijvoorbeeld voldoende onderlinge afstand bewaren, niet met teveel mensen bij elkaar en geen handen schudden).

Technische aard, Klacht-, Planmatig-/Groot Onderhoud:

  • bij noodgevallen, waar nodig c.q. noodzakelijk, zullen wij fysiek aanwezig zijn waarna eventueel nog uit te zetten vervolgacties zouden kunnen volgen;
  • het planmatig/groot onderhoud zullen wij zo veel mogelijk ter plaatse blijven opnemen met derden
  • het ten uitvoer gebrachte planmatig/groot onderhoud zullen wij ter plaatse blijven begeleiden;

Bij dagelijkse klachten van technische aard, zal de volgende procedure gehanteerd worden: 

  • aan het ingeschakeld bedrijf wordt doorgegeven dat zij zich aan de door de overheid opgelegde maatregelen dienen te houden inzake het Corona virus (o.a. met betrekking tot minimale afstand en hygiëne);
  • indien werkzaamheden in een woning/appartementsrecht plaats dient te vinden, zal het ingeschakeld bedrijf voorafgaand aan het bezoek een heldere tijdsafspraak maken met de melder, zodat door de melder hier rekening mee gehouden kan worden (o.a. openen voordeur e.d.;
  • indien werkzaamheden binnenshuis/binnen het appartementsrecht plaatsvinden, is het aan de bewoner/gebruiker/eigenaar/aanwezigen om de werknemer van de leverancier minimaal 5 meter rond de werkplaats, vrije werkruimte te gunnen c.q. bij voorkeur in een andere ruimte plaats te nemen ten tijde van uitvoer werkzaamheden. Wij vragen hierbij uitdrukkelijk om uw medewerking.

Overleg/Vergaderingen:

  • alle vergaderingen/overleggen met VvE’s zijn inmiddels geannuleerd en/of verplaatst;
  • overleggen met leveranciers met betrekking tot uit te voeren werkzaamheden/offertes e.d. worden zo veel mogelijk telefonisch en/of digitaal door ons afgewikkeld;
  • overleggen met besturen/eigenaren e.d. vinden zo veel mogelijk telefonisch en/of digitaal plaats;
  • wij zijn een alternatieve planning aan het maken met betrekking tot vergaderingen (onder andere Vergaderingen van Eigenaars) welke wij denken digitaal/schriftelijk te kunnen gaan afwikkelen. Dit is bij VvE’s sterk afhankelijk van hoe het bestuur hier tegenover staat en beschikbaarheid/bereidwilligheid hiertoe binnen de betreffende VvE. Wij zullen de besturen van de VvE’s waarvan wij denken dat dit een goed en geschikt alternatief voor hen is, gaan benaderen. De eerste Vergaderingen staan al op de planning en zijn in voorbereiding;
  • vergaderingen van Eigenaren welke niet digitaal/schriftelijk afgewikkeld kunnen worden, zullen verplaatst worden naar of juni 2020 of na de zomer van 2020 (afhankelijk van de beschikbare mogelijkheden)

Vanwege bovenstaande en de vele telefonische/digitale contacten welke wij momenteel hebben, vragen wij uw begrip. Het kan namelijk heel goed zijn dat u niet direct telefonisch contact kunt krijgen met ons. Spreek in dat geval onze voicemail in en geef daarin kort aan wat uw vraag/melding is en op welk nummer u te bereiken bent.

Bedankt voor uw medewerking!

Met vriendelijke groet,
Cavera Property Management
Ron van Bommel/Raymond Damen

 


Coronavirus en consequenties in de aankomende periode

Vanwege de onlangs, afgelopen weken en zondag (15-03-2020) door de rijksoverheid aangekondigde maatregelen, vanwege de uitbraak en voorkoming uitbreiding Coronavirus COVID-2019, deze digitale berichtgeving.
Indien u in de wetenschap bent dat uw buren niet digitaal bereikbaar zijn, verzoeken wij de buren van onderstaande inhoud te informeren.

Cavera Property Management zal haar werkzaamheden, voorzover mogelijk, normaal doorgang laten vinden. Wel zullen wij zo veel mogelijk digitaal onze werkzaamheden voortzetten.
Indien fysieke aanwezigheid gevraagd is, zullen wij de adviezen/maatregelen opvolgen zoals deze door de rijksoverheid bekend zijn gemaakt, voor uw en onze veiligheid.

Dit betekent dat wij klachten van technische aard etc., bij voorkeur digitaal gemeld (via het Portaal of email), in behandeling zullen nemen en naar gelang een extern bedrijf opdracht zullen gaan verstrekken tot verhelpen hiervan. Wij verzoeken u (en uw medebewoners) de door de rijksoverheid aangekondigde maatregelen en adviezen bij een noodzakelijk bezoek van derden op te volgen en te respecteren

Daarnaast zelf, bij verkoudheid/veelvuldig niesen/griepverschijnselen, de gemaakte afspraak met derden vroegtijdig te annuleren.

Met betrekking tot in het voorjaar ingeplande of nog in te plannen Vergadering van Eigenaren (ALV) geldt het volgende (let op: dit is een algemeen bericht, van onderstaande deel kunnen delen/onderdelen of wellicht het gehele deel: deels of niet van toepassing zijn op uw situatie):
– de in de aankomende 3 weken (tot 06 april 2020) gepland staande Vergaderingen van Eigenaren, welke in een horeca of openbare gelegenheid plaats zou gaan vinden, zullen geannuleerd worden;
– afhankelijk van verlenging van maatregelen, zullen alternatieve data zo spoedig mogelijk na 06 april 2020 , in overleg met het bestuur, ingepland gaan worden;
– rekening gehouden moet worden, dat de Vergadering van Eigenaren in de maanden mei en juni ingepland moeten gaan worden, maar dat dit mede afhankelijk zal zijn van beschikbaarheid horeca/openbare gelegenheid waar vergaderd wordt;
– bovenstaand met in acht neming van de eventuele opvolgende maatregelen welke de rijksoverheid oplegt c.q. uitbreiding van periode huidig opgelegde maatregelen, waardoor rekening gehouden moet worden met een Vergadering van Eigenaren op een later tijdstip of afwikkeling op een andere wijze;
– voorbereidingen van Vergaderingen van Eigenaren, zullen in samenwerking met besturen, commissies en derden, zo veel mogelijk doorgang blijven vinden. Hierbij dient opgemerkt te worden dat wij dit, mede in verband met de aanbevolen maatregelen, daar waar mogelijk digitaal zullen laten plaatsvinden.

Uw, die van ingeschakelde derden en onze eigen veiligheid, hebben ons genoodzaakt, dit bericht te moeten plaatsen.

Wij vertrouwen u hiermee geïnformeerd te hebben.

Met vriendelijke groet,
Cavera Property Management
Ron van Bommel/Raymond Damen